Suuremad projektid

  • 2018
 Tele2-ga koostööd eesmärgiga luua suurepärane teenindustase kõikidesse üksustesse.

    Ettevõtte olukorra kaardistamine, mille põhjal selgus, et esimese sammuna on vaja leida sobivad inimese õigetele ametipositsioonidele.

    2019-2020Teenindusstruktuuri loomine ning tiimijuhtide treenimine.

    Juhid läbisid 3 koolitust:

    1 Juht kui tiimi treener. Sisuks treeneriks olemise eeldus, mindset ja tööriistad.

    2 Motiveeriva tagasiside andmise treeningpäev. Pannes praktikasse eelneval koolitusel räägitu.

    3 Videotreening. Praktiline treeningpäev, kuidas alustada tiimis vidotreeningute läbiviimist.

    2021-2022 
Kõik Tele2 teenindajad läbisid teeninduse ja müügikoolituse Tulemuslik teenindus ning lisaks Keeruliste kliendisituatsioonide lahendamise koolituse.

    Koostöös teenindusjuhiga 6 kuulise tippteenindajate arenguprogrammi loomine.

    2022 
Tele2 sai parima telekomi teeninduse tiitli.

    2023 
Tele2 juhtide emotsionaalse intelligentsuse treening 8-nädalase Mindfulnessi kursusega.

    Vaata videot, kuidas Elina Ojastu on aidanud Tele2 saada parima teenindusega ettevõtteks:

  • 2008-2010 Teeninduskoolituste sisu, struktuuride ülesehitamine. Teenindusstandardi loomine. Teenindajatele sisseelamisprogrammi ülesehitamine.

    2010-2012 Müügi- ja teenindustulemuste tagasiandmise lahenduse loomine. Mentorite programmi käivitamine. Värbamistunneli parendamine. Teeninduskäsiraamatu loomine.

    2012 Denim Dream valiti Äripäeva Jaekaubanduse TOP 1 ettevõtteks

    2012-2014 Vene ja soome keele koolituste sisu ülesehitamine. Keeruliste kliendisituatsioonide lahendamise treening ning struktuuri loomine. Tekstiili ja brändi koolituste lisandumine. Müügi ja teenindusmõõdikute arendus.

    2013 võitis Denim Dream Hea Teenindus kuu parima teeninduse tiitli.

    “Elina töötas meie ettevõttes teenindusjuhina tulemuslikult pikka aega. Ta aitas meie teeninduskultuuri kõrgele tasemele juhtida ja me täname teda tubli töö eest. Elina on väga soe ja meeldiv töökaaslane. Tema edu võtmeks on soov pidevalt areneda ja endast parim anda. Kindlasti soovitan Elinaga teha koostööd.”

    — HEINAR PÕLDMA, PÕLDMA KAUBANDUSE TEGEVJUHT JA OMANIK

  • 2018 Koostöös teenindusjuhiga teenindusstruktuuri loomine, teeninduskäsiraamatu koostamine.

    2019 Teenindajate koolituste parendamine

    2020 Apteegi juhid läbisid koolituse Juhti kui tiimi treener

    “Koostöö Elinaga aitas meid korraga mitme aasta võrra edasi. Tema tagasiside ning tähelepanekud olid asjakohased ja inspireerivad. Kõrvaltvaataja pilk annab hea ülevaate võimalikest komistuskividest, mida vältida. Teenindus ei ole tänapäeval enam lihtsalt suhtlus teenindaja ja kliendi vahel, vaid hõlmab kogu ettevõtte tegevust. Elinale meeldib öelda, et tema annab tööriistad ja ideed, kuidas neid kasutada ning ettevõte teeb otsuse, kuidas ta neid rakendab. Kasulik on õppida teiste vigadest juba ette õppida, selle asemel, et aega kaotades need ise läbi teha.”

    — MERILIN ISRAEL, SÜDAMEAPTEEGI TEENINDUSJUHT

  • 2017 Ettevõtte hetke olukorra kaardistamine. Juhtide koolitamine.

    2018 Kõikide teenindajate koolitamine. Tagasiandmise struktuuri loomine.

    2019 Tagasiandmise süsteemide loomise konsultatsioon

    “Hea on jagada mõtteid partneriga, kelle professionaalsus sisaldab võrdselt teoreetilisi ja praktilisi teadmisi ning kelle jaoks konstruktiivne vestlus on reegliks. Soovitan Elinat nii lühema kui ka pikema kogemusega ettevõtetele. Olles aastaid teeninduse, müügi ja inimeste juhtimisega tegelenud, võib tekkida liigne enesekindlus, et me justkui juba teame kõike. Elinaga vesteldes ei teki tunnet ma ikkagi tean neid asju paremini – ta toob alati kaasa mõne uue vaatenurga.”

    — PRIIT MIKELSAAR, BIOMARKETI TEGEVJUHT

    “Elina tervikvaade suurepärase klienditeeninduse „retseptile“ ning koolitused ja nõuanded olid just see mida otsisime – inspiratsioon ja abi kogenud praktikult, et ehitada tipptasemel teenindusega organisatsiooni. Oivaline koostöökogemus!”

    — KÜLLI KULDKEPP, BIOMARKETI JAEKAUBANDUSE JA PERSONALIJUHT

  • 2022 hetke olukorra kaardistamine ja teenindus standardi ja käsiraamatu koostamine.

    2023 Juhid läbisid koolituse Juhti kui treener. Kõik teenindajad läbisid koolitused Tulemuslik teenindus ja Keerulise kliendisituatsiooni lahendamine.

    2024 Tagasiandmise struktuuri loomine.

    “Koolitus andis paljudele uusi teadmisi ja nii mõnelgi oli hea võimalus varasemalt omandatud tarkusi värskendada. 90% osalejatest leidis, et saavad koolituselt saadud teadmisi/nõuandeid väga edukalt oma töös ära kasutada. Hinnati kõrgelt Elina teadamisi ja oskust neid efektiivselt edasi anda."

    Oldi ka väga tänulikud koolituse ülesehituse eest. Kõigepealt teadmised ja oskused, kuidas ennast mõista teenindusolukordades ning alles siis vaatasime kliendi vajadust. See lõi sügavama ja loogilisema teadmise, miks me midagi teeme ja kuidas olla oma töös efektiivsem. Nagu Elina ütles: “Teeninduse ja müügi nippidest ei ole suurt kasu, kui me ei ole ise emotsionaalselt heas kohas.” Selline koolitus kuluks kõigile ära!”

    — KADRI LEMBERG, INVARU TEENINDUSJUHT

  • 2023 Kõik apteekrid läbisid teeninduskoolituse Tulemuslik teenindus.

    2024 Alustasime teenindusarenduse struktuuride ülesehitamisega.

  • 2018 Teenindusstandardi koostamine

    2019 Klienditeenindajad läbisid koolituse Tulemuslik teenindus ja Keeruliste kliendisituatsioonide lahendamine. Teenindusjuhi koolitamine ja konsulteerimine.

    “Võin käsi südamel öelda, et pole varem näinud inimest, kes teeks enda tööd nii suure kirega. Seda, et Elina armastab, mida ta teeb ja edasi annab, on kaugele näha. Koostöö alguses tutvus Elina sügavuti meie ettevõttega – ta külastas poode ja vestles nii seal kui ka kontoris töötava personaliga. Elina tõi meie probleemid meile lihtsalt ja selgelt esile, pakkudes kohe ka hõlpsaid lahendusi. Saadud informatsioonist oli kasulik – juurutame Elina soovitatud muudatusi senini ja näeme samas, et need reaalselt toimivadki. Hindan Elinat, kui väga head koolitajat ja soovitan teda teistele ettevõtetele 100%.”

    — HELEN TAHK, BONBONI TEENINDUS- JA PERSONALIJUHT

  • 2018 Klienditeenindajatega vesteldes sisekliima kaardistamine

    2019 Juhtid läbisid koolituse “Juht kui treener” ja klienditeenindajad läbisid koolituse “Tulemuslik teenindus”. Teenindus struktuuri ülesehitamine.

    “Elina annab endast kindlasti 101%, et klient jõuaks soovitud tulemuseni. Koostööst temaga võidavad kõik. Elina on inimesena sümpaatne, kiirates juba kaugele soojust ja positiivsust. Tänu tema empaatilisusele, on koostöö lihtne ja selge. Elina süveneb kliendi vajadustesse ning annab alati midagi boonusena juurde. Kõik ta ettepanekud ja soovitused on asjakohased ja leiavad igapäevatöös kohest rakendust.”

    — HELEN PALJASMAA, REVAL CAFE TEENINDUSJUHT

  • 2018 Klienditeenindajatega vesteldes sisekliima kaardistamine

    2019 Juhid läbisid koolituse Juht kui treener. Teenindajad läbisid koolituse Tulemuslik teenindus.

    “Tegime Elinaga koostööd nii teenindajaid kui ka juhte koolitades. Koolitajana suunas ta oskuslikult ja järjekindlalt kõik osalejad soovitud eesmärgi poole. Näited pärinesid tänu põhjalikule eeltööle meie enda ettevõttest – see muutis osalemise lihtsaks, tuues praktilist äratundmist. Elina lahendas edukalt väljakutse hoida fookust ja meeleolu üleval nii neil, kelle jaoks oli käsitletav materjal uus, kui ka neil, kes ütlesid, et paljudel koolitustel käinuna on nad teemaga juba tuttavad. Koolituste tulemuseks saime põhjaliku ülevaate oma hetkeolukorrast ning konkreetsed ettepanekud kuhu, kuidas ja kellega edasi liikuda.”

    — JANA STUKIS, VAPIANO PERSONALISPETSIALIST