Hea on jagada mõtteid partneriga, kelle professionaalsus sisaldab võrdselt teoreetilisi ja praktilisi teadmisi ning kelle jaoks konstruktiivne vestlus on reegliks. Soovitan Elinat nii lühema kui ka pikema kogemusega ettevõtetele. Olles aastaid teeninduse, müügi ja inimeste juhtimisega tegelenud, võib tekkida liigne enesekindlus, et me justkui juba teame kõike. Elinaga vesteldes ei teki tunnet ma ikkagi tean neid asju paremini – ta toob alati kaasa mõne uue vaatenurga.
— Priit Mikelsaar, BioMarketi tegevjuht
 

Rahulolevad kliendid

 

Elina annab endast kindlasti 101%, et klient jõuaks soovitud tulemuseni. Koostööst temaga võidavad kõik. Elina on inimesena sümpaatne, kiirates juba kaugele soojust ja positiivsust. Tänu tema empaatilisusele, on koostöö lihtne ja selge. Elina süveneb kliendi vajadustesse ning annab alati midagi boonusena juurde. Kõik ta ettepanekud ja soovitused on asjakohased ja leiavad igapäevatöös kohest rakendust.

— Helen Paljasmaa, Reval Cafe teenindusjuht

Koostöö Elinaga aitas meid korraga mitme aasta võrra edasi. Tema tagasiside ning tähelepanekud olid asjakohased ja inspireerivad. Kõrvaltvaataja pilk annab hea ülevaate võimalikest komistuskividest, mida vältida. Teenindus ei ole tänapäeval enam lihtsalt suhtlus teenindaja ja kliendi vahel, vaid hõlmab kogu ettevõtte tegevust. Elinale meeldib öelda, et tema annab tööriistad ja ideed, kuidas neid kasutada ning ettevõte teeb otsuse, kuidas ta neid rakendab. Kasulik on õppida teiste vigadest juba ette õppida, selle asemel, et aega kaotades need ise läbi teha.

— Merilin Israel, Südameapteegi teenindusjuht

Elina töötas meie ettevõttes teenindusjuhina tulemuslikult pikka aega. Ta aitas meie teeninduskultuuri kõrgele tasemele juhtida ja me täname teda tubli töö eest. Elina on väga soe ja meeldiv töökaaslane. Tema edu võtmeks on soov pidevalt areneda ja endast parim anda. Kindlasti soovitan Elinaga teha koostööd.

— Heinar Põldma, Põldma kaubanduse tegevjuht ja omanik

Võin käsi südamel öelda, et pole varem näinud inimest, kes teeks enda tööd nii suure kirega. Seda, et Elina armastab, mida ta teeb ja edasi annab, on kaugele näha. Koostöö alguses tutvus Elina sügavuti meie ettevõttega – ta külastas poode ja vestles nii seal kui ka kontoris töötava personaliga. Elina tõi meie probleemid meile lihtsalt ja selgelt esile, pakkudes kohe ka hõlpsaid lahendusi. Saadud informatsioonist oli kasulik – juurutame Elina soovitatud muudatusi senini ja näeme samas, et need reaalselt toimivadki. Hindan Elinat, kui väga head koolitajat ja soovitan teda teistele ettevõtetele 100%.

— Helen Tahk, BonBoni teenindus- ja personalijuht

 

Elina tervikvaade suurepärase klienditeeninduse „retseptile“ ning koolitused ja nõuanded olid just see mida otsisime – inspiratsioon ja abi kogenud praktikult, et ehitada tipptasemel teenindusega organisatsiooni. Oivaline koostöökogemus!

— Külli Kuldkepp, BioMarketi jaekaubanduse ja personalijuht

Soovitan Elinat soojalt kõigile teenindusettevõtetele. Nõustamisest kasvas välja meie uuendatud teenindusstandard, lisaks kamaluga praktilisi mõtteid ja ettepanekuid. R-Kiosk on teinud temaga koostööd kahel suunal, nõustamine ja koolitamine – mõlemal puhul jäime väga rahule. Esiteks, Elina on professionaal, kelle kogemus tuleb „näpud rakkus“ tööst ja seetõttu pärinevad ka tema nõuanded reaalsest elust, mitte vaid raamatutarkusest. Teiseks on Elina ise soe ja positiivne inimene, kellega on kerge suhelda.

— Piret Aess, R-Kioski personalijuht

Tegime Elinaga koostööd nii teenindajaid kui ka juhte koolitades. Koolitajana suunas ta oskuslikult ja järjekindlalt kõik osalejad soovitud eesmärgi poole. Näited pärinesid tänu põhjalikule eeltööle meie enda ettevõttest – see muutis osalemise lihtsaks, tuues praktilist äratundmist. Elina lahendas edukalt väljakutse hoida fookust ja meeleolu üleval nii neil, kelle jaoks oli käsitletav materjal uus, kui ka neil, kes ütlesid, et paljudel koolitustel käinuna on nad teemaga juba tuttavad. Koolituste tulemuseks saime põhjaliku ülevaate oma hetkeolukorrast ning konkreetsed ettepanekud kuhu, kuidas ja kellega edasi liikuda.

— Jana Stukis, Vapiano personalispetsialist

Omalt poolt jäin väga rahule, sest Elina pani ka skeptikud mõtlema ning võlus kõiki oma olemusega. Oli näha, et koolitus oli tihedas päevas oluline vahepala ja siit-sealt olen kuulnud, kuidas nii mõnedki on saadud mõtteid praktikas rakendanud.

— Pilleriin Altermann, Apollo personalijuht