Kogemuslugu

elina-ojastu-kogemus.JPG

Elina on teeninduskonsultant ja koolitaja, kes osales aastaid Eesti ühe edukama teenindusettevõtte, Denim Dream kauplusteketi ülesehitamises.

Ta valiti 2016. aastal Äripäeva konverentsil 44 esinejast viie parima sekka ja tema koolitused on olnud teenäitajaks tuhandele inimesele. Lisaks on Elina viimased neli aastat olnud mindfulnessi praktik ning õpetaja, olles läbinud Mindful Academy kaheaastase õppe Hispaanias.

Elina on inimene, kelle sihiks on rääkida päris teemadel ning  jagada teadmisi, mis on toonud tulemust – see kõik tähendab tegutsemist kirega.

Tema kogemus on korduvalt näidanud, et iga ettevõte on ainulaadne ja vajab personaalset lähenemist. Omanäolisuse loovad kordumatud inimesed, kes organisatsioonis koos töötavad. Inimeste vahetumisega või arenemisega muutub ka ettevõte. Seetõttu on ettevõtte kalleim vara tema töötajad.

Ettevõtte edu saab kokku võtta kahe küsimusega.

  1. Kuidas leida parimad töötajad?

  2. Kuidas hoida nende motivatsiooni?

R-Kiosk on teinud Elinaga koostööd kahel suunal - nõustamine ja koolitamine. Mõlemal puhul jäime väga rahule. Elina on professionaal, kelle kogemus tuleb reaalsest tööst - seetõttu tema nõuanded päriseluga haakuvad. Nõustamisest kasvas välja meie uuendatud teenindusstandard.


– Piret Aess, R Kiosk personalijuht


Soovid kuulda rohkem?